Födelsedagsfirande #1

Jag kommer att firas vid 7 tillfällen, fyra dagar denna vecka, lyxigt va? (det var hos pappa på morgonen, på stan med Rosanna mitt på dagen och hos mamma och Ulf på kvällen idag!)
 Idag har jag fotat litegrann och hoppas fota mer följande dagar :) Har haft det riktgt mysigt och fint idag!
 
Hos pappa har jag desvärre inga bilder (jo några) så får visa de andra!
 
Vid 13 mötte jag upp Rosanna som fyllde år igår för att fika och ge presenter. Det var sånt underbart väder att vi kunde sitta ute!
Dock så blåste det en del så min idé om att tända ljus gick i kras. Fick bli inklistrade sprak istället.
Av Roe fick jag en jättefin "Fatimas hand" av Thomas Sabo och hon fick en face sthlm sminväska och ett armband av mig.
Efter stan åkte vi till Gränbycentrum för 30 kr enkelbiljett (!!!) ja, så är det att bli vuxen...
Där vi mötte upp Moa (i kalott typ) mitt i jobbpausen!
 När jag kom hem efter fika, shopping och systembolagettripp, väntade lite presenter. Jag blev så nöjd, och då kommer det ändå mer på Lördag!
 Mamma hade dessutom köpt världens godaste bakelse från Gateau, och ulf tre stycken stora rosor!
 
En bra dag helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken vacker tjej hon passar verkligen i kippa vem är hon ??

2014-03-16 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0