Loppisrunda

Idag drog jag och Stina på loppisrunda. Det blev Erikshjälpen, röda korset, återbruket och Stadsmissionen. Efter mycket funderande över olika plagg kom Stina hem med en kjol och en lampskärm till mor sin. Jag själv fick också med mig en kjol samt en fuskpälsjacka som tanten i kassan försökte ta 300 för men som jag övertalade henne kostade 75, hihi!
 Försökte ta kort med webbkameran, men det gick nte så bra så jag gjorde ett litet paint-kollage inspirerat av stina ;)
Ni får se hur den faktiskt ser ut live istället, för på bilden syns det ju inte..
 
 
Efteråt drog jag och Stina hem till mig. Sen kom Dani och vi käkade middag och lyckades se två avsnitt av  "Orange s the new black" efter rediga problem med netflix.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stinus

:))))

2014-02-04 @ 12:50:44
URL: http://unisexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0