Air max

Hur jäkla skönt vore det nte att traska runt i ett par airmax i vår? Tyvärr så tror jag att jag skulle bli lite för bekväm och aldrig röra ett par andra skor, så jag känner mig lite tveksam. Jag vet att det var trendigt typ förra året, men  jag har börjat inse allt mer hur lite det spelar roll om någon tycker man är "efter" eller har konstig stil. Man ska ju ha på sig det man själv tycker är snyggt, har man på sig saker som för andra är gräsliga så visar det ju bara hur mycket man litar på vad man själv tycker är fint. Jag har därför börjat uppskatta folk med "konstig" stil allt mer och önskar att jag själv vore mer så.
 

Mintgrönt och vitt tycker jag är fint.
 
 Borde vara allas stilmotto; att våga klä sig i det man gillar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Yas

hahah LOVE it!! så sant! Fuck lagom, man ska ju göra och klä sig hur fan man vill.

2014-02-24 @ 20:02:53
Postat av: stinus

:)) <3<3 ja

2014-02-25 @ 22:42:25
URL: http://unisexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0