Alanya

Efter hundra timmars sökande på hotell i Gran Canaria så bestämde sig Amanda och jag på att ta Turkiet istället, vi hittade en jättebillig resa till Alanya om 18 dagar, så sjukt!!! Kommer bli så bra, har inhandlat två sommarklänningar som jag kan tänker ha med mig. Ena köpte jag i torsdags på Hms barnavdelning (så sjukt att den nästan är för stor haha) för 99 spänn och den andra på uppsala stadsmission för 16 kr (20 kr men studentrabatt). Dessutom köpte jag även en mintgrön kofta och en vinröd skjorta för 20 samt 10 kr. Åh, äntligen är loppissäsongen här! 
Orkar inte lägga upp bilder på sakerna än så får lägga ut google-bilder på Alanya och Hm klänningen för at fylla ut lite ;D
 
Ser fram emot att få packa ner denna klänning plus den andra nya, shorts, andra klänningar och annat sommrigt :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Danni

Åh vad kul att ni ska till Alanya!!! Det är du värd! PUSS PÅ DIG <3

2014-04-08 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0