Baka

Har jobbat tisdag och onsdag på en förskola vid mig. Kul men påfrestande, speciellt för immunförsvaret. Har rykt på en förkylning men ska jobba imorgon också. Förhoppningsvis blir det inte allt för jobbigt. När jag känner mig liten och klen blir jag alltid väldigt sötsugen. Därför har jag kollat på bilder på snask och har kommit fram till att jag måste baka en "chocolate silk pie" som på bilden nedan någon gång snarast!
Chocolate Silk Pie Recipe

Lägger ut receptet Här för att någon annan ska kunna testa på samt för att jag själv ska hitta det, hihu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du fått ett till jobb!! :D Går det bra? Jobbigt dock med basillbomberna :/ Krya på dig, så får vi försöka salsa någon annan gång snart! <3

2013-11-13 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0