glass

Hej! Jag är en riktig glassmänniska o så såg jag dessa för ett tag sen. Längtar tills vårvärmen kommer så man kan äta glass och jordgubbar på våg-bryggan...








Cornetto Enigma Popcorn.
Glass med popcornsmak! I mitten av våfflan finns en kolasås med salt och rispuffar med vitt chokladöverdrag.
Tydlgen så kommer de ut på olika datum, vissa har redan kommit ut och vissa är det lång tid kvar på!
Av dessa tkr jag nr 2 verkar godast. Den sista här är det popcornsmak på!
Här är ytterligare några glassar:



Kommentarer
Postat av: Pandy

NÄE vad gott!! Det riktigt saftas i munnen av 22 juli, jag vill hångla nu!!

2013-03-12 @ 17:48:28
URL: http://pandy.webblogg.se
Postat av: Lis

Men MMMMMMH !!!!!!! SOMMAR!

2013-03-13 @ 22:41:32
Postat av: Danni

ÅHH jag längtar ´sååå till första "Glass på vågbryggan i solen"!!!

2013-03-16 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0