Tidiga mornar

Jag var uppe tidigt idag, kl 09.30. Wow. Känner inte att det kommer bli nice att gå upp 7 på mån och tisdagar, men samtidigt har jag sovmornar till 10 på ons tor fre så det funkar väl. Skolan är som sagt något ja iiiinte ser fram emot, nej, har helt tappat den rytmen. Men man kommer väl in i den igen antar jag.... Snart ska jag försöka plugga, men först, lite sommardrömerier.
 I sommar tar jag studenten = Läskigt men kul. Efter det ska jag och Rosanna någon gång i Juli åka europa runt med tåg. Träffa nya människor, se nya platser, gå runt i sportbh utan smink, bara ha på sig shorts och linne, svettas av värmen (ja jag ser fram emot det då frysa i den här kylan suger), dricka somriga drinkar, flirta med utländska boys, bo på billiga hostels med knarriga sängar, äta asbillig lunch, äta dyr lyxmiddag, bada, sola, festa, ta foton, gå hem mitt i natten utan att frysa, åka vidare till nytt ställe, göra allt om igen på en ny plats. Åh, it's gonna be amazing!






Nu: Plugg....

 

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Taggaaaaaaaa!

Svar: yää!!!!
Vera Linn

2013-01-08 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0