Sjuk

Att vara sjuk måste vara det tråkigaste som finns. Legat i sängen hela dagen, dvs typ 12 h!!! Tur i alla fall att man inte har typ kräksjukan, hade ju varit 100 ggr värre. Förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorn, inte säkert dock. Just nu är jag inne och spanar på tradera lite. Var sugen på dessa skor, men de gick från50-260 och tar slut ikväll så blir troligen ingen affär för min del. Även om de är billiga så skulle man betala på något konstigt vis så pallar inte. Nu ska jag ligga lite till i sängen och göra ingenting. Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja den finns kvar :) Frakten kostar 20 kr oavsett hur mycket man handlar för.

2013-01-24 @ 13:10:27
URL: http://birdsandbees.webblogg.se
Postat av: stinus

nääjs

2013-01-25 @ 17:26:06
URL: http://vadsomr.blogg.se
Postat av: Lis

så synd alltså, du hade rockat fett i dem

2013-01-26 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0