ingen skollängtan

Sitter här och försöker vara duktig genom att plugga lite. Fybubblan vad det är tråkigt. Hur tusan ska det gå när skolan börjar på onsdag? Förmodligen så handlar det dock inte om att jag ogillar skolan i sig, utan en viss lärare och ett visst ämne. Det jag försöker göra nu är att skriva en uppsats om kläderna under medeltiden. Det är så jääääkla tråkig! känns som en enda gröt  skallen. Faktan är hullerombuller och inget är bra. Åh, varför måste detta göras? Bläääääowwwwwwwww.......Det finns sååååå mycket mer jag skulle kunna göra nu som är mycket roligare, sy, duscha, tom städa rummet! Men att plugga behövs ju. Uppsatsen ska snart in, jag har knappt börjat och under veckan som kommer finns ingen tid. Måste plugga. MÅSTE PLUGGA. Fast orkar inte. Hej facebook

medeltiden - medeltiden. Kvinna från 1100-talet.Vadfan är du så glad över lilla medeltidsmänniska? Att du slapp skriva sånna här tråkiga uppsatser? Förstod nästan det. 

medeltiden - medeltiden. Man från 1100-talet. Så här kommer läraren se ut innan hon mördar mig för att min uppsats är så dålig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0