American goodies

Träffade Amanda och Stina på stan igårkväll. Vi hade det supermysigt! De ställen vi tänkte käka på var stängda och resulterade i ett väldans framochtillbakagående och mat på Crêperie Limoni och fika på Hugos. Crepen var god, men för pepprig, vilket den inte hade varit om Daniella gjort den, ellerhur Dani ;) På hugos blev det för min del gott men dyrt amerikanskt godis. Mmmm, sitter och äter skittles nu. Nu ska jag plugga, hare!




De sista ä sååå goda, de ska jag lätt baka!


Kommentarer
Postat av: Dannihii

Hi, åt ni på creperiet!:) Vilken tog du? Någon med fetaoströra? Den vet jag iallfall har blivit för pepprig och det har jag försökt föra fram! ;)

Svar: Hahah, aah det var den! Vågade inte säga något dock xD
Vera Linn

2013-01-09 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0