när skolan är som tråkigast

Varför läser man så himla mycket böcker i skolan? När jag äntligen avslutat "mannen utan öde" så måste jag fortsätta med Jane Eyre. Är på s 60 av 400... Fick dock den smarta idén till mig att jag skulle kunna lyssna på den på internet som ljudbok istället, för att spara maaassor av tid. Enda problemet med det är att efter att ha sammanställt alla minuter för varje kapitel, så insåg jag att det skulle ta 15 h för mig att lyssna klart på hela. Hello filmen, here I come!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ahhh vera det är min favvobok, verkligen innget slöseri med tid!

Svar: hade säkert gillat den om det inte var under tidspress, plus att den är på engelska, vilket gör den segare. Dessutom är jag svintrött när jag ska lägga mig efter allt plugg och somnar efter jag läst typ två sidor :(( Får ta o ge den en ny chans när jag har tid!
Vera Linn

2013-02-04 @ 20:43:36
URL: http://signelovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0