Myskläder och personer som får en att plocka fram smilet

Nu börjar jag äntligen gå mot det friska hållet- hallelujah! (Om någon smittar mig innan musikalen så är den död. DÖD I TELL YA!)
I alla fall. Idag kunde jag därför gå till skolan och musikalträna. På med myskläder. Har letat de mysigaste outfitsen jag bara kan ha denna vecka då mycket består av scenklättrande, väntande och fikande. På med de svarta pimplegginsen, snygga men mjuuuka.

Idag blev jag glad. När jag kom till skolan med smörpopcornsfärg ( som jag kallar nyansen) på håret så fick jag bara komplimanger! Så lätt människor kan göra en glad! Visst, håret är inte som jag önskar, men lite bekräftelse sitter aldrig fel! Haha, förväntade mig typ buningar och en folkmassa springandes med facklor när jag kom in i skolan. Nope, did not happen. Just the nice compliment. Yes now I'm English. 
 
Nu ska jag FÖRSÖKA plugga lite religion och sedan lägga mig för att vara pigg o fräsch imorgon! Ha det bra människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0