Lite sugen

Nu när jag faktiskt vant mig vid den nya hårfärgen och till och med börjat tycka om den, så blir jag väldans sugen på page:

Det finns så många olika snygga pager, och jag tycker man ser så vuxen och stilren i dem.
Men. Pagen kommer nog inte finnas på mitt huvud på ett bra tag då jag 1. Har så tunt hår vilket gör den lite sliskig, 2. kommer sakna det långa håret 3. kommer tröttna 4. kommer känna mig ful när det är ostylat.

Mina slitna toppar måste dock bort. Då jag inte pallar lägga värdefulla pengar på frisör (trots att jag sagt till mamma att jag redan gjort det) så ska jag försöka mig på att toppa själv imorn. LÄSKIGT! Blir det allt för dåligt så drar jag bara till frisören på måndag! (I värsta fall kan jag ju alltid färga såhär? ;))


Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Lis

WÄHHHHÄH jag har inte sätt ditt hår!!!!! FETT NYFIS! (du skulle passa sjukt bra i lila annars)

2013-02-26 @ 01:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0