Ett försök till disco

Idag traderafyndade jag. Som jag gjort lite under senaste tiden. Farligt det där. Förut fick jag i alla fall en sånhär sötsak (väl behövlig då min började se ut som en soppåse)
Makeup väska sminkväska FACE, NY.
Det fina med tradera är att denna som kostar 250 ny (den var inplastad o därför ny) kostade 42 kr på tradera. Inte alldeles fel enligt mig :)

Nu till dagens köp. Ett lyckligt sådant som kan leda till olycka. Det svåra med tradera är ju att man aldrig vet om sakerna är snygga irl och om de kommer passa. Jag var så vågad att jag köpte ett par discopants. Dock inte sådana coola från American Apparel för 800 (min plånbok sade stopp) utan ett par med dragkedja i sidan och inte där framme. Kan bli hur jävla fult som helst, eller helt amazing snygga, så som discopants ska vara. Jag har i alla fall betalat in mina hela 74 kr för dessa och hoppas på att de ska komma innan fredag. Ska bli kul att se om öppningen av paketet skappar sadface eller happyface. DET ska jag höra av mig om när det väl är öppnat!

Tights Bik Bok

Några sånna här enkla fjuttbilder fick man se på tradera, men jag hoppas att mitt 74 kronors köp håller upp Am. Apparel standadern! hahah


Kommentarer
Postat av: stinus

åhh discopaaaaants:))))))) såna vill jag köööpa men de e dyyyyra:(((((

2013-02-14 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0