Inte min pluggvecka

Denna vecka har plugget inte gått bra alls, de två prov jag har haft har känts som jag klantade till rejält. När jag sitter hemma så kan jag inte fokusera på läxorna. Nej, inte min pluggvecka helt enkelt. Men lite goda nyheter har jag så det är ju kul;
  • Våren börjar äntligen dyka upp
  • Jag har fått ett mail om att mitt paket med klocka och nagellack är på väg
  • Det är imorgon endast en vecka kvar till Berlin
  • Hittade en Beatles-Lp i mammas samlig
  • På lördag drar jag till huvudstaden för att försöka finna studentklänning




    (Alla bilder tagna från Google)
 

Kommentarer
Postat av: Pandy

hihi, är man en sann blogger så är man. ...fast i träsket..

Braa om man vill ha trevliga nyheter är det verutschka man skall hålla sig till! så mycket elende på TV..
:)

2013-04-18 @ 01:17:58
URL: http://pandy.webblogg.se
Postat av: stinus

1 vecka!! gah:))

2013-04-18 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0