Svampkännare

Ännu en helg har passerat. Denna spenderades inte som alla andras helger kan jag tänka mig, utan denna spenderades i Vänge med en Vera som trodde sig vara svampkännare, en Daniella som inte klagade när svampens rensningstid aldrig tog slut, en Stina som faktiskt inte alls snålade med den vita GinoChokladen, och en Lisa som var en riktig baddare när det gällde att shoppa loppis. En mycket lyckad helg Må jag säga, men nu undrar jag varför det blir som så att när man såhär på en söndagseftermiddag hittar tid till att plugga, istället kollar skitbloggar och dylikt? Jag har en känsla att 3an på gymnasiet inte kommer bli ett bra år, och allt för oplanerat från min sida. Pluggplanerare? Hör av dig till mig.

Kommentarer
Postat av: Danniihi

Haha, en mycket mysig helg!! Om du får tag på någon pluggplanerare så hör av dig! ;P <3

2012-09-02 @ 22:34:08
Postat av: Lis

hahhahah mmmm supermajsigt var det <333

2012-09-03 @ 10:12:24
Postat av: Pandy

Ahahaha !! Näe vad knäppsnäll du är! Jag är absolut öppen för ett hjärnbyte!
åh ni är mysproffs!

2012-09-05 @ 22:22:32
URL: http://pandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0