svamp och spya

Eller ja, trots att det kanske ser ut som spya, så smakar det inte det. Kanske om det hade varit änglars spya, men den har jag inte smakat så det vet jag inte. Det som ni snart ska få se är INTE spya, utan asagod GINO. Mmmm....


Dreeeegel... 

Som ni kanske anar (eftersom jag antar att det typ är stina, lisa och dani som kommer läsa detta) så kommer det bilder från svampplockningen... NU

Nämmen, dedär var ju ingen svamp.. Men lingon hittade vi också!

denna åt vi ej


Men (nästan) alla dessa åt vi upp!

O dessa tre gigantiska oxå.. Gigidi.

Glada svampisplockare!


Hihi, bättre sent än aldrig!


Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHHA SPYA OCH HAHAHHA SÅ HIMLANS TÖNT BILD PÅ MIG. ja men vi måste sminka oss hehehehe:))

2012-09-11 @ 18:29:51
Postat av: Lis

hahahhahahahhahahahhaah så majsigt <3

2012-09-11 @ 20:48:05
Postat av: Danni

Hahaha, najsiga bilder!! :D

2012-09-12 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0