Naglar

Jag är en sån person som knappt kan vara utan nagellack. Så jag målar på nytt någorlunda ofta. När man målat på det nya nagellacket ser det ut typ såhär:

Men hur kommer det sig då att efter en ynka dag ser det ut så här:


 

Och så ser man kändisar och dylikt som har sånnahär naglar :


Hur håller de sina naglar sådär fina? Vafasen, målar de på nytt varje dag eller? Då lär de ju se ut såhär under nagellacket:

(Euw.) 
Så hur beter man sig för att få sådar fina naglar då?! Fan, ett jävla mysterium det där. Nu är jag trött i skallen av allt tänk och slappnar av med lite plugg. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Lis

HAHAHHAHHAHHAHA din blogg är bäst <3

2012-09-25 @ 22:02:26
URL: http://sillylittledreams.devote.se/
Postat av: Pandy

Hihihi!! Jaavadfasen de är allt bra knixiga de där kändisarna och dylika varelser. Det är en mystiskt värld vi lever i.
Måste passa på att ge lite svar på tal: rumpmönsterbyxorna kan man handla på american apparel och finskorna på urban outfitters. Dock inget som en tunn studentplånkis som min klarar av att täcka upp för vidare värst.

2012-09-28 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0