Mobilbilder

Var ett tag sen jag uppdaterade med bilder nu, så här kommer lite mobbe-pics, en del naturliga och en del s.k sönderredigerade ! ;)


En awesome Chokladfonu hos Amandis igår!

Min demon till hund

Hawaiivovve, finklädd på mors födelsedag

Insåg att det fanns film i min kamera, 4 bilder kvar, sen ska den lämnas in!!

Ett fint höstträd utanför mor mins hus

Gullekatt hos amandis!!!

Fina pärlplattisar gjorda i Storvreta

Sexywomenwithchocolate.com

Saknar lite det rosa håret...

Sminkade ögonen i rengbågsfärger till anadoras fest förra veckan

Gjorde en cheescake med Ulf, Cheesen glömdes i kylskåpet

Glow in the dark kondom som sprack när den skulle bli ballong

Frukt- och chokladspett

Ännu fler sötisbilder på vovven finns i mobilden

Vore nice om man kunde sova såhär!

Kommentarer
Postat av: Pandy

HIHI chocoladen ser ut som snor ju! :D ...du har en söt hund & jag tyckte väl att ditt hår såg liite rosa ut igår, men jag trodde att jag såg i syne, det gjorde jag alltså inte? tjusigt!

2012-10-07 @ 13:33:04
URL: http://pandy.webblogg.se
Postat av: stina

så himla najs

2012-10-08 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0