Give me some inspo please!

Hej! Sitter o spelar lite egenskrivna låtar just nu. Shit va extremt coolt det kändes att säga "egeskrivna låtar" men så coolt är det faktiskt inte. Låter inte så vidare bra, haha.
 Jag är sugen på att riiiita, men vaad?? Help please! kan ni inte ge idéer på vem/vad jag kan rita som verkar kul? Behöver en bra bild att rita av, typ  som twiggybilden!


Var nyss nere på Stadsmissionen, inte överdrivet impad av sakerna som fanns, men blev väldigt nöjd över mia nya vantar någon suttit hemma och stickat för lilla mig!


Nu ska Gunilla Person städa mitt rum. Nej Jag ska göra det menar jag! Shit, håller knappt reda på vem som är vem längre, måste vara för att vi e så sjukt lika!!



Vem är vem egentligen? :O

Kommentarer
Postat av: Lis

HAHAHHAHHAHAHHAHAH DINA MINER!!!!!!! SLÅR ALLT! Vilka finfina vantisar! och halllåååå vox nästa vafaen! :D

2012-10-13 @ 14:33:47
Postat av: sgtina

HAHHAHAHHAHA ÅH NI ÄR SÅÅÅ LIKA!!!!!HHAHAHHA XDlove it

2012-10-13 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0