Brev

I dag väntade två bre på mig där hemma. Ena var med handskriven text och brunt knakigt papper. Sånna brev är enligt mig av den bästa sorten . I det brevet låg detta:


Det kanske ser ut som en leksak, och det är det också. Dessutom kan den prata och så fick man med en liten bok där man kan lära sig ord som "apple" "horse" etc!
 Varför jag köpte den från Tradera är för att man kan göra såna här med den :

(Bild från google, min bakgrund på tejpen är röd)

Dessutom gick jag idag på stan med Lisa och Daniella för att köpa en present från oss och Stina tilll Emma. Awesome blev den! Dessutom kunde jag ju inte låta bli att shoppa något till mig själv, och det fick bli den här kappan:

Nu ska jag snart på dans, Höres!

Kommentarer
Postat av: Amanda Hedman Hägerström

En dymokompis! :D Åh lyckliga du som har ett fönsterputs-stjärntecken på armen, fantastiskt ju!!

ps. najs jacka! Nu fu får vara med i min och Stinas mystiska klubb om du vill.

Svar: yey!! Både jack- och dymokompis! hihih
Vera Linn

2012-10-25 @ 23:36:09
URL: http://Pandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0