Vaksala torg

åååh. Jag har en groda som profilbild på fb. Känner att jag borde fixa en annan, men har ingen jag gillar. Ngn som vill köra profilbildsphotoshoot ngn gång? 
Igår blev det vaksalatorg för hela slanten, med loppis i förmån för klassen. Fick ihop över 200 så inte helt dumt! 
Jag som är loppisshopaholic kunde inte hålla fingrarna ifrån två tröjor och ett par klackar. Nöjd !  Ni kan få se bild på klackarna och ena tröjan tänkte jag :))  Efter loppisen firade jag en 60 åring ett tag, och efter springandes 2 ggr i klackarna så tog jag, Stina och Dani tåget till Emma i Knivsta. Där såg vi Melodifestivalen med Emil, Julia,  Hilde, Sofia och Felicia (Nu vet ni det!) och Loreen vann, som förmodligen alla som inte lever i en grotta vet om! Awesome.
Kan någon förresten hjälpa mig med vad jag ska skriva här på bloggen? Bli ju fan bara shoppinginlägg som suger.


Hildes fd skjorta, är nu min. 

Nya favvisskorna:

Dom e nog ändå ännu finare på riktigt.

HAHAHA 2000 menar jag, inte 200 på loppisen

Kommentarer
Postat av: Y

Grymma skor! vi får loppisa någon gång ;)

hahahahaha! jag ba 200.. om hon gick o köpte grejer sen så gick hon ju typ i back xD

jag är på på photoshoot :DDD dock efter den 4e juni

2012-05-28 @ 11:18:42
URL: http://yasminehagberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0