Tröstätande

Happ. Ännu ett naionellt prov avklarat, ännu ett nationellt prov som gick sämst. Verkligen SÄMST. Får se hur det sista går imorn då. Jag kanske helt tappar min förmåga att prata engelska. Skulle inte bli förvånad.
Solen skiner men allt känns bajs. Mina älsklingar till solglasögon gick sönder och jag har en redovisning imorn som jag knappt börjat på. 
Måste dock säga att sol, pizza och isthé gör det hela lite mindre sugit, men bara lite.
En låt som får mig att må lite bättre, både somrig och mysig. Skulle såå vilja kunna spela munspel som vid 3.20!!


Kommentarer
Postat av: stina

håller helt med om att det mesta suger just nu

2012-05-23 @ 15:51:42
Postat av: Lis

Jag vill också tröstäta :(

2012-05-24 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0