spacegirl

Var på Hm i dag. Först inget jag gillade. Sen när jag kom tillbaka, ÄLSKADE ALLT!!! PROVA PROVA PROVA!!! SHORTS, TOPPAR, BIKINIS!! HIHIHIHIHih!!
allt skitfullt på.... WHYYYYYY?! 
Går hem ledsen, helt totalt utmattad efter alla provningar. vad ser jag då- JAG HAR MISSAT LITE SNYGGA KLÄDER?! DESSA KOMMER ANTAGLIGEN VARA ASSNYGGA PÅ!! Eh vafan... orka testa... Går hem, pigg och pepp på att plugga till prov. NOT


Det är sånt här jag gör när jag har tråkigt. Klonar mig själv och drar till rymden

Kommentarer
Postat av: Lis

HAHAHAHAHAH! Och fetingcool bild alltså!

2012-05-15 @ 18:25:43
Postat av: stins

du passar ju sjukt bra i lila hairrr

2012-05-15 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0