Sådant jag gör när jag borde plugga

  • Pluggar absolut inte
  • kollar fb

  • letar andra sidor jag kan kolla ist för att plugga, bloggar, hotmail, youtube mm

  • kollar hur mycket pengar jag har på kortet (pank..)

  • hittar massa bortglömda presentkort, ett till alla stans affärer, ett till makeupstore och ett på garn (najs!)

  • får massa ideer på andra roliga saker jag skulle kunna göra, typ rita en sån bild etc

  • bloggar

  • blir trött, så vilar lite

  • letar jobb då man är en arbetslös sun of a beech

  • pysslar (se bild)

  • shoppar (se bild)

  • kollar på tv
  • redigerar bilder

  • inser att jag inte har pluggat än på hela dagen men är för trött för att börja. Går o lägger mig efter ett tag av lite av det ovanstående


    Här är ngt jag pysslade med igårkväll (när jag borde ha pluggat!)

    försökte göra värsta coola trycket på shorts, vettfan  hur de blev asså xD

    köpte en tröja på artisloppisen idag för 10 kr:



    och här är tröjan jag köpte för 10 kr på vaksalatorg:

    (hahah vaffan gör jag med foten? x))

    Update: JAG HAR FÅTT JOBB! YESYESYESYES :D


Kommentarer
Postat av: Lis

SHORTSEN!!!!! DÖR!

2012-06-04 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0