Pinsamt

Hahaha kom på mig själv med att ta kort på min nya kjol istället för att plugga. Som vanligt. Inte så bra att man ALLTID gör det roliga  före det nödvändiga. Det pinsamma är att jag tänkte vara med i en tävling på fokis.se för att vinna en asnice kamera. När jag precis tänkte skicka in nedanstående bild så stod det att de nu valt vinnare, antagligen är den outfitbilden 100 ggr finare än min, om inte, blir jag skitsur! Hahha.
Här är iaf en av alla mina inköp från dagen, faktiskt det jag nästan är mest nöjd med! 


Kjolen kostade 10 kr (!!) och är egentligen jämlång, men jag har vikt upp den där fram på bilden ;)
Förresten, bara så ni vet, så gjorde jag, lillebror och far min nog världens godaste fruktsallad igår!




Kommentarer
Postat av: Lis

1. FINT FINT FINT HALSBAND, DÖR

2. Snyggelisnygg kjol!!!

3. sista kjolbilden = ascool

4. Ge mig den där fruktsalladen. nu.

5. DET FINNS INGET SOM HETER PINSAMT har vi ju kommit

överens om? Annars måste jag nog begå självmord typ.

6. Du är snygg.

2012-05-21 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0