Ganska lycklig

Satt med Lisa, Daniella och Stina igår och käkade glass, och fick en liten filosofisk stund då alla vart tysta. Tillslut enades vi alla (tror jag iallafall) om att livet är ganska så jävla bra.
Efter detta gickjag Dani och Stini och kollade på vaksala torg. Blev två tröjor för min del.  Idag var jag på baklucke-loppis och fyndade som bara den (sjukt nöjd!!!) Är inköpen ngt ni vill se? (med ni menar jag de läsarna jag faktiskt har, haha). 
Helgen har varit super helt enkel med fest med klassen, SOOOOL, glass, vänner och shopping. Åh, så här ska livet vara jämt! (sen glömmer vi det faktum attjag sjutit upp alla läxor och ligger efter som fan.. hehe....)
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill seee från stina

2012-05-20 @ 19:06:06
Postat av: Y

langa bilder! :)

2012-05-20 @ 20:12:24
URL: http://yasminehagberg.devote.se
Postat av: Anonym

ÅH VAD KUL ATT DU HITTADE GREJJOR, VILL SE!!! OCH JA, LIVET ÄR FAN UNDERBART!! <3

2012-05-20 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0