myndig

Fyller 18 år idag, blandade känslor, men mestandels kul ! I helgen blir det först fest för klassen med tema, och sedan släktfest, båda ska bli mycket kul! :)
I helgen som varit har jag hunnit med mycket, sjungit mozart och varit på rosannas 18fest. Jag hade gjort en film och ett linne och båda blev mycket uppskattade! 
Jag ska nog visa ngngång lite inköp och presenter, men orkar inte nu. Hade iaf på mig mina 10kr skor igår, så sjukt nöjd! Idag blir det nog loafersarna, då det är vår ute. 
Nu ska jag mysa lite med Gotti och sedan dra till skolan vi 10, ha en bra dag! :)


Presenter är ju alltid lika kul att få! ^^ här är lite från förra året, idag har jag hittills fått träningssaker mm :)


Premiär för skorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0