Magont och presenter

Hejhej! Sitter här med värsta magonten, kanske ätit för mkt godsaker? :P 
Har haft en mycket nice dag, med fint väder, fina vänner och fina presenter. På morgonen fick jag som sagt var lite träningskläder och smycke. Nu firar jag lite hos pappa, och har fått en tavla av julia och ett halsband av olle/madde. Resten ska jag få på lördag (shit, känns hemskt att fylla år nästan går ut på presenter, och godsaker förstås!)

Halskedjan och tavlan som syster min har gjort :) <3

Nu ska jag skriva på enganalsen (på min födelsedag :O) så jag slipper göra allt jobb imorn! Hare!!

Kommentarer
Postat av: Daaani

Fina presenter! Verkligen gullig tavla! :)<3

2012-03-14 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0