Guess what

you're not the only one looking forward to the summer!
Shit, kan det inte bli vår nuuuuuu, och sen sommar!!!!! Fast fixa mig ett asbra jobb först så ;)
Idag kom jag hem halv 6, och hurtig som jag var lagade jag köttfärssås, som enligt mig inte smakade nåt. Familjen gillade den iaf. Efter matlagningen gjorde jag geografiläxa, letade jobb (finns inga där man inte behöver vara 20 eller ha bil :( ) och nu sitter jag med historia. Kinas historia, finns hur mycket som helst, så fort man läser om ngt, ommer man in på ngt annat, uppror, mao, dynastier, kejsare, krig, filosofi ETC ETC. Tar aldrig slut. Puuh. Om 10 mn är det Desperate housewives!! :)



Lite våriga nagellack jag fck av sofia och felicia, tack ;D <3
Hittade en tjuga idag, någon där hemma som är jätteledsen över att den tappat sin månadspeng? Annars tar jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0