All of these flowers

Hej! Efter en sån här underbar helg blir det på något sätt svårt att komma tillbaka till verkligheten. Blogga, städa, plugga. Nee, inget för mig. Äta godis och tv, mm, det gillar vi! Dessvärre måste man ju någongång ta tag i det andra. Jag börjar i den roliga änden. Blogga!
Bilder blir det några, men bara på blommor och presenter, för det inviger våren så vackert! (desvärre snöade det ju idag, fyfän.)

Det är nu ni som tycker att bilder på presenter är fullkomligt onödigt ska kolla bort! :))









Bild 1-3. blommor.Åååh, jag älskar verkligen att få blommor! 4. presenter, från vänner och familj, gulligaste var lillebrors örhängen som han köpt för egna pengar <3 5. tavla som syster gjort och bilder från vänner <3 6. Pilgrim- Halsband från styvfarsans barn och man! 6- Världens finaste parfymflaska från världens finaste vänner <3

Vänskap och familjekärlek mäts som tur var ine i presenter, men skulle det gjort det skulle de flesta ligga bra till ! Hahaha! Alla har uppvaktat så bra på min födelsedag, och jag känner mig verkligen speciell och älskad.
Älskar er!! <33

Kommentarer
Postat av: Lis

Wooooh asfina bilder!! Du är bäst, grattis än en gång <3

2012-03-19 @ 19:09:14
Postat av: Danni

Gulle!! Roligt att du tyckte om vår present! <3<3

2012-03-19 @ 20:39:19
Postat av: stina

pimpiga bilderrr!!! puss <3

2012-03-21 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0