Grannar, ni spelar jättebra, men kan ni spela lite tystare?

Grannarna ovanför mig är fett musikaliska och spelar mycket bra musik. När man dock inte är sugen på deras musik som dessutom inte låter lika bra genom taket, så är det ganska irriterande. De måste spela jävligt högt. CHILLA!

Känner mig random, så lägger upp random bilder, mysiga och fina!




Bilder: Lillenbror och jag som små // Mina naglar (den sista e lite spec, men det är sånna naglar jag vill ha, men bara min lillnagel som är, varför kan inte alla vara så?) // tre senaste dagarna genom fönstret!

Kommentarer
Postat av: vera

fattar intte riktigt hur man ändrar, men det var ju faktiskt bilden i mitten av nagelbilerna som var spec ^^

2012-06-28 @ 22:50:27
Postat av: stina

coola kläder

2012-07-03 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0