4x stadsmissionen

Hej hopp! Igår var en mysig kväll med tacos på balkongen med 3 finaste och grillning i stabbyskogen med klassen! 
Imorse gick jag lisa och stina och kolla in halva priset på stadsmissionen. Trots att jag shoppat som en galning på loppisar på senaste tiden så kunde jag inte låta bli... Nu gäller det bara att jag hinner använda allt i sommar!


skärp 3:-


Kjol 20:-


byxor 20 kr (De är inte så vida som de ser ut där nere ^^)


Shorts 25kr. Frågan är nu om jag ska ha dem uppvikta som de är, eller om jag ska klippa av dem...

Trots att plånboken är lite mindre så måste jag säga att jag är sjukt nöjd med mina inköp :)) (och hallå, 67:- för allt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0