en kort en från mobilen

usch.När.blev jag så här mainstream? Har köpt en cool, jättehipp mobil, med touch och allt, vilket gör att det jag skriver blir helt fuckar, eftersom jag aldrig skulle köpa sånahär nymodigheter. Jag tyckr hittills att den e ganskq nice, men hatar att knapparnq sitter så.nära varqndra (speciellt punktknappen och mellanrumsknqppen) så.ni.härmed.förvänta.er.sms.med.punkt.som.mellanrum.och.q.istället.för.a.punkt.
Dessutom har jag handlat för första gången på hundra år på en affär som inte har orden segond och hand på skylten över dörren. Är fortfarande i chocktillstånd.
Vet inte.om det e.mej eller mobilen det e fel på, men bilderna som skulle upp nu vill inte komma fram. Fuck it, ni son har.en fungerande stenåldersmobbe, håll er till den, den e fan mycket .bättre. PUNKT

Kommentarer
Postat av: Danni

Hahahhah xD

2012-07-26 @ 10:16:55
Postat av: Amanda

Hihihi, du är förkul, jag blir så nöjd när jag läser sånt här!

Hm, chaffis verkar fått kalla fötter..

Nu reser du, och Stinis är kanske också på resande fot, men jo vi borde borde ses och lägga grunder för framtida potensiell karriär! :)



2012-07-29 @ 16:25:35
URL: http://pandy.webblogg.se/
Postat av: Lis

Hahahahhahhahahahahahaah <3 men åh jag vill ha en iphone lite grann. hur mainstream och onödigt det än är :/

2012-08-02 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0