Vinterlandskap genom mobilen

Trots att jag varje morgon spottar och svär (bokstavligen) på att det är vinter och snö ute, så måste jag medge att det vissa dagar kan vara väldigt vackert väder ute. Förra lördagen var hur bra som helst, umgicks och bakade med Rosanna, slappnade av och bara mööös. På vägen hem var himlen och träden hur vackra som helst och jag plockade fram kameran. Eller snarare mobilen, vilket ledde till ganska halvtaskiga bilder, men man kan ändå föreställa sig hur fint det var. Gillar ändå min mobilkamera med tanke på att himelbilderna faktiskt är tagna från inuti en åkande buss, på långt avstånd.


Kommentarer
Postat av: Felicia Oppelt

Oh LORD! VAD VACKERT!!!!!!!!!!!! dör. vad kul att du hade det mysit :3

2012-12-17 @ 16:29:31
URL: http://feliciaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0