Ut med det gamla in med det nya

Hej! Jag och mamma åkte vid tolvtiden till boländerna för att besöka elgiganten och IKEA. Ikea var dock stängt, så fick bli Elgiganten och rusta istället. På Ikea hade jag tänkt att köpa en ram och tvbord. Eftersom det var stängt kollade vi på Rusta, som inte hade några bra. 
 Jag har under veckan som varit rensat och gjort om lite på mitt rum, vilket ledde till att jag kände att en ny tv behövdes. Denna köpte jag för julklappspengar plus en presentcheck. Denna blev det:


                                                              
32tum kändes som en lagom storlek, dessutom med tanke på priset! :)

På rusta köpte jag min älsklingsprodukt:

                                                             
Hahaha, lite pinsamt, men är sååååå awesome!!

Dessutom köpte jag lite billig men bra hudvård :)
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Lis

NICE, bästa sprayen :O !!!! Jag vill komma och titta på mysfilm på din tv.

Svar: Hihih ja det ska du :))
Vera Linn

2012-12-29 @ 01:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0