Kommentera mera

Hej! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Men jag tänker skylla lite på er faktiskt! Ni måste kommentera mera! Haha, jag känner att ingen läser min blogg typ, och blir inte alls taggad på att skriva om ingen kommenterar, så ni får la bli bättre på det! ;)

Imorgon är det nyårsafton och jag är faktiskt väldigt taggad. Jag ska först till knivsta, sen på fest i stan och sen på fest nr 2 i stan ! Ska bli kul :) Dessutom är jag väldigt taggad på att styla mig! Tror jag ska köra på svart klänning, rosa läppar, lockigt hår, svart ögon makeup och de övre av dessa:

Dock så ska jag klippa av dem lite, då de är sjuuuukt långa. 

På Nyår får man ju gå all in, så det ska bli skitkul!! Hare <3

Kommentarer
Postat av: Lis

aaaaaalllll iiiinnn bejbi

2012-12-31 @ 12:11:21
Postat av: Lis

p.s. har klippt mina jättefult, jag är sämst, skitsamma, tänker ha dem ändå d.s.

2012-12-31 @ 12:12:07
Postat av: Y

JUSSTE man kan ju ha lösisar haha! jag och min man ska käka finmiddag ba x)
OCH: jag brukar kommentera i efterhand du vet på fb eller sms hahahah

Svar: sant!! :)
Vera Linn

2012-12-31 @ 13:43:04
URL: http://yasminehagberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0