FML

Åh, fucka mitt liv i arslet. (euw). Jag och dani bestämmer oss för att ta o dra ner till sista danslektionen. Skyndar mig till bussen, får vänta på bussen, åker bussen, skyndar av och in i dansstudion där jag möts av Dani och alla... andra? Var fan e alla? JASSÅ. Det var sista dansen förra gången. Får man ta bussen hem o stå o vänta i kulan i 20min då. Fuck nej. Jag går hem. Pulserande i snön med kalla byxor och en brinnande nackspärr. Helvete vad jag hatar vintern. Åh vad allt ska vara jobbigt. FML. När allt känns piss ska allt annat göra allt lite mer pissigt så att man tillslut står i en enda stor sjö av piss. Tur att man har roliga vänner som färglägger vardagen lite i alla fall. Nu ska jag gå o duscha av allt icke-existerande duschsvett. Hejdå alla icke-existerande läsare

Kommentarer
Postat av: Felicia Oppelt

HAHahahahhaAHAha aaaaah. i feel ya

2012-12-06 @ 22:54:51
URL: http://feliciaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0