Vart tog inspirationen vägen?

Min kreativa hjärna säger stopp. Fast ja, ändå inte. Jag känner mig inspirerad till att börja använda en rutig skjorta, till att rita gustav vasa till skoltidningen, ta fram storebrors tjocktröja han använde när han var 8, och hitta en snygg jacka som jag sen ine vill köpa för att jag har så många och jackor är dyra. 
 Den inspiration jag vill ha finns dock inte där. Jag vill ha inspiration till att börja måla igen. Jag vill ha inspiration till att pimpa rummet. Jag vill ha inspiration till att sätta igång med läxor. Men nej. Den finns fanimej inte där. Vad skola jag göra? Jag ritar nog klard lilla Gustav, och skiter i allt annat. 

 

sånt här gör jag inte nu längre.

Kommentarer
Postat av: Danni

Du borde måla mer, du är ju så duktig!!

2012-08-26 @ 17:47:11
Postat av: Lis

Hahahhahahahhahahah<3 Men, men, det kommer nog tillbaka snart. Och den där tavlan är så fin så fin så fin!!

2012-08-26 @ 23:29:35
URL: http://sillylittledreams.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0