Lön

Happ, då var lönen man fick den 27e slut då. 



Nej då! Skulle inte vara möjligt för en liten snål-Vera som jag! Men, jag har faktiskt varit och shoppat lite såhär på slutet av sommaren. Dock inget jättestort (förutom mobilen). 
Nu vet jag att ni så super-duper-jätte-gärna vill se allt jag shoppat, så då ska ni såklart få det! * dock inte ALLT. Men ändå.. HEHHEH 



Halsbandet med kors köpte jag som impulsgrej på Gina för 20 kr. Det lite finare (enligt mig) medeltidsinspirerade hittade jag på en marknad i Visby. Skönhetsprodukter behövs, och är faktiskt från ÖB och Visby. Skärp och tröja fick jag gratis på Återbruket, då tjejen i kassan inte orkade räkna ut priset... Konstigt men nice.

För er som tycker dessa inlägg är supertråkiga, kan jag slänga upp en bild på en helskön typ jag träffa på på Gotland:

Alla nöjda och glada nu? Mer bilder från sommeren kanske kommer om ett tag! 



Kommentarer
Postat av: Y

ÖB <3

2012-08-02 @ 17:39:57
URL: http://yasminehagberg.devote.se
Postat av: Anonym

ahhahaha najs!:)) stina

2012-08-02 @ 18:57:53
Postat av: Danii

Fina saker och galet söt sak där på slutet! Ett lama? Puss

2012-08-03 @ 09:48:49
Postat av: Lis

HAHAHAHHA! Men! Vera! Vad är det där fantastiska tygstycket under halsbandet? Faaaab

2012-08-08 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0