Bye bye french, now you can go f*ck yourself :)

Nu är franska nationella avklarat och jävlarimej vad dåligt det gick! Nu går det i alla fall inte att ändra på , om detta inte är en dröm dvs. Är detta inte en dröm så finns det inte så mkt att göra. Ingen idé att hänga läpp liksom.Fyfan vilket snuskigt uttryck. Hänga läpp. Vem ska hänga i läppen? 

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag känner att jag vill ha på mig något festligt imorn men garderoben och vädret ropar nej. Jag känner att jag borde plugga då jag ligger efter i allt, men kroppen säger nä. Är så jävla trött. Skyller på att det är franskan som sugit musten ur mig. Fuck you french!
Får sitta och drömma mig tillbaka till den perfekta natten istället.


Min nya bakgrundsbild

Kommentarer
Postat av: Lis

Sugig dröm i sånna fall :(

2012-04-26 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0