April

Hej jag heter April. Eller nej det gör jag inte, men jag känner mig som om jag skulle heta det. Just nu känns april månad ganska värdelös, pmsväder, trist, och deprimerad. Känner mig likadan. Känns som att de flesta k'nner likadant. Skolan suger ganska bad, och man hittar inte orken till det roliga. Just nu försöker jag skrva filosofiuppsats som ska in snart. Det går sämst. Hatar att filosofera. Bajs. Åh. Fan. Hur ska man sätta igång? Ngn som har tips på hur man börjar? Eller ännu bättre, någon som känner sig manad att skriva hela skiten åt mig?



Någon som vill bjussa på en resa lång bort härifrån?

Kommentarer
Postat av: Danihi

Jag följer gärna med på den där resan långt bort, till varmare breddgrader! <3

2012-04-22 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0