Loppisshoppis

Tjeolahopp! idag bar jag mig iväg tidigt, kl halv tio faktiskt, för att träffa Stina, Lisa och Daniella på vaksalatorg. Där gick vi runt o shoppa, Daniella en tröja och örhängen, Lisa en lampa, en telefon, en poster och tre ramar och stina fick hem vad hon länge letat efter; en s.k Blottarjacka! Själv fick jag hem det som är på bilderna nedan:
Veckad kjol 30:-

Orange transparent skjorta 15:-



Transparent lila topp (Inte samma färg på bilden) 10:-


Kort svart t-shirt, persikofärgad t-shirt, kort linne med bling-knappar, alla tre för 10:-


Alla dessa saker + ett nagellack fick jag alltså för 70 kr sammanlagt, inte helt fel, typ som en lunch på stan! På tal om det, snart drar man ner till stan för att se vad man kan hitta på under Kulturnatten, skoj :)




Kommentarer
Postat av: Pablo Nutti

Den oranga skjortan var snygg!

2011-09-11 @ 20:58:27
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0