Miss basic

Tjollahopp! Inviger höstlovet med mysig mensvärk, skoj!
I fredag sov jag, Lisa och Daniella över hos Stina, vi gjorde pizza, käka glassn och kollade på supersugen och ngn mer film!
Igår drog vi till helping hand och lisa köpte en lp-spelare o cd- skivor, C'est tout!
 Sen drog vi till de nyinvigna affärerna i boländerna, där jag kirra ett par svarta jeans som jag behövt länge, för endast 130 kr på 30% rea!

Nu ska jag snart ta med mig mensvärken till bowlinghallen för att spela med lillbror o pappa, mys! Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Dani

Snygga jeans! Hade också velat vara med..:( Stackare som har sådan mensvärk, men hoppas ni får kul på bowlingen iallafall! PUSS

2011-10-30 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0