fudge...

Här sitter jag, skyltad framför datorn, när det är tusen andra saker som borde göras. Det enda jag skulle göra idag var att läsa franska, vilket jag såklart inte har. Fudge alltså... Nu fick jag reda på att jag måste läsa ett 13 sidigt häfte tills imorn, och kanske även lära sig en myt utantill (lite osäker på den punkten) när jag hade planerat att plugga fanksa och sedan läsa i engelska boken. Nu kommer det bli till att läsa häftet, plugga lite franska och sedan läsa 23 sidor i boken imorn istället, när jag hade tänkt att råplugga franska. Extra fudge. 
Visst bryr ni er?
Nu tänker jag dricka te och börja läsa häftet. Pust...

(Här skulle det komma upp en bild, men funkade ej...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0