Blondie

Yo men.
Igår vart det kändsfest för hela slanten, det var kul, klädde mig i burkar och blev Lady Gaga för en kväll! Bilder kommer upp sen, nu ska jag grubbla lite över min hårfärg och sedan fira mamma som fyller år, Ciao!

Hahah gud vad jag klagar på sistonde, men ör inte en blond who has more fun. Skulle nästan vilja färga ljusbrunt. Fast neee, fast joo, fast nej usch, tänk om det blir skitfult.. fast tänk om det  blir assnyggt... Eh jag vettefan!



Brunt hår kan ju va så jäävla snyggt
fast de kan ju blont oxå ...  sådär skulle jag inte banga på



Kommentarer
Postat av: Danni

Prova färga det ljusbrunt! :D Du kommer ju inte bli ful, och det kan ju vara kul att testa på något nytt, så får du se vad du trivs bäst i :D Tror faktiskt att du skulle passa i det! <3

2011-10-01 @ 19:26:03
Postat av: stina

färga albino blondt, typ alien blond, is! haha, nej men du skulle se skitcool ut i det tror jag! men varför inte brunt, funkar n´nog!:)

2011-10-02 @ 12:34:07
URL: http://modemonstret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0