Snö= NEEEEEEEEEEEEEJ!

Fyfan ska typ snöa imorn! :O NEEEJ!

Jag som ville börja med vårkläder, idag hadejag tex på mig det här:


En skjorta jag klippt av ärmarna på.
Visste ni att jag fått glajjor btw?

Höhö....

Fick en tröja av mamma idag, ser ju skitful ut på bilden men :P



Fick sen i födelsedagspresent av johanna, ett par asfina örhängen:


Och... wait for it.... Koalakex!!! :D sånna jag åt när jag var liten, fasn nu med både choklad OCh jordgubbsmak, mmm!!


To die for!!

Kanske borde sluta med mina långa, utspridda inlägg o lägga in lite fler, men kortare? Måste bara få inspiration dock...

Hejdå! :I

Kommentarer
Postat av: stina

omg vilken snygg tröja du fått åh jag ser framför mig stylingen på den haha, du visar sexiga magen, har coolt läppstift i knallig färg och en sån där hög stram awesome tofs! me like!

2011-03-17 @ 22:07:41
URL: http://modemonstret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0