Sådär halvfresh

Har haft en Sjukt bra helg, men nu slog verkligheten mig i fejjan och ag insåg just hur jävla jobbig veckan kommer bli... Sjukt mycket läxor, dans, och en jävla massa sång, som jag inte ser ett dugg fram emot. Sen fyller man ju år oxå, de ser jag inte heller så mkt fram emot, skulle gärna skjuta upp det en vecka elr så..Aja...
I fredags var jag på stan med Roe o kirra present till hampus från mig grädda o roe, den blev bra tkr jag (o hoppas hampus oxå tkte de)  sen gick vi till centralbadet o simma o sola,  utan något vidare resultat egentligen. Efter det drog vi hem till Roe o körde myskväll för hela slanten, trevligt trevligt!
Igår var vi på fest hos hampus och det var superkul!! :D Sov över hos grädda och nu är jag precis som rubriken säger.

Fick förresten lite glajjor av pappa, så de e ju nice, nu när våren börjar visa sig!


Tyckte om alla, men egentligen var de typ bara dessa som satt bra:



Nu ska jag kolla lite på alla läxor som stressar sönder mig, o sen ska jag iväg o bowla. Byye Xoxo

Kommentarer
Postat av: Yas //Anv: some1 Lösen: piratkopierad

om du inte passar i silverpilotisarna kan jag få dem (A) ;)

sv: jävlar vilken snabb kommentar! haha

nejdå du behöver inte försvara dig ;)

2011-03-06 @ 15:01:32
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: stina

alla va ju fet snygga!

2011-03-06 @ 19:46:40
URL: http://modemonstret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0