Fett boring med bloggar som aldrig uppdaterar

Jääävlar va tråkig min måste vara isåfall!!
Sorriii! Jag har fett mkt just nu, blev nyss klar med en INdien film som jag hållt på med hela dagen! 
Då är det bra med fina vänner, som dessutom ger en fina saker :D Fick Rosannas gamla kläder och en skjorta av pappa helt random och dessa av roe i födelsedagspresent :


Tack roe! :D 
Ännu en ring till mitt ringträd, måste säga att jag är lite smått ringbesatt, då det här bara är typ en femtedel av alla de ringar jag har xD

Ganska tråkigt inlägg som vanligt, men jag llovar, snart så, snart så!


Kommentarer
Postat av: Rungblog5985

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-05-05 @ 13:43:13
URL: http://rungblog5985.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0