99 dagar kvar till sommarlovet

Halloj, här kommer ett litet inlägg! Har lite bloggtorka,har faktiskt inte använt datorn på hela veckan typ (Tv:n har stått varm dock.)
Igår hade jag salsa med Dani, vilket var jätteskoj! Gud va bra det känns efteråt asså! Man känner sig så duktigt, och lite utav en ny människa (fråga mig inte varför X) )
Nu börjar vårkänslorna verkligen slå till, snön smällter och solen skiner, hoppas bara inte att det kommer ny snö om typ 1 vecka bara, då dör jag!!
Nu ska jag göra läxor, ciao!! <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Antar att det ska vara sexigt!

2011-03-03 @ 17:48:29
URL: http://eekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var så himla kul på salsan, vi kommer bli grymma och rula dansgolven! Haha XD Så irriterande att sången kom i vägen så att du inte kan vara med imorgon dock... <3

2011-03-08 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0